سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 63276
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 98/10/5 ساعت 12:2 ع توسط faza


مبلمان اداری یکی از مهمترین ارکان در یک اداره است. امروزه در ادارات خبری از میز و صندلی های سنتی نیست. برای همین ساخت انواع مبلمان اداری با طراحی مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله با تزیینات مبلمان اداری بیشتر آشنا خواهیم شد و انواع آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

اهمیت مبلمان اداری

 

امروزه ادارات با توجه به تعداد ارباب رجوع و میزان بودجه خود اقدام به دیزاین این محل می کنند. یکی از مهمترین قسمت هایی که نیاز مبرم به طراحی و دکوراسیون دارد محل نشستن کارمندان و مراجعه کنندگان است. استفاده از مبل اداری در این محل یکی از اولویت ها است. با تحقیقات گسترده ای که در زمینه استفاده از مبل اداری شده است محققان به این نتیجه رسیده اند که مبل های اداری بهره وری را در کارمندان اداره افزایش می دهد. با استفاده از مبل اداری مناسب و استاندارد می توان به فضا و محل کار حالتی رسمی و مدرنیته داد. برای همین است که مبل اداری برای یک اداره نقش تاثیرگذاری دارد. همچنین برای ایجاد فضایی زیبا و چشم نواز هم می توان با تغییر در نحوه چیدمان مبلمان اداری در هر محیطی و کمی تغییر در طراحی دکوراسیون اینگونه فضاها را خلق نمود.

 

 

استفاده از مبلمان اداری در مکان های مختلف 

 

برای اینکه یک فضای مناسب برای محل کار ایجاد کنیم باید در نحوه چیدمان دقت زیادی شود. بعد از انتخاب و خرید مبل و میز اداری باید به چیدمان آن نگاه ویژه ای داشته باشیم. این محل اولین مکانی است که افراد در بدو ورود با آن مواجه می شوند و باید همیشه تعادل بصری خوبی ایجاد کنیم. این کار فقط در صورتی امکان پذیر است که بتوان مبل اداری را به درستی انتخاب کنیم. انتخاب مبلمان اداری کلاسیک و یا مدرن و چیدمان درست آنها به این تعادل کمک می کند. برای این کار می توان از یک تابلو و یا یک میز با طراحی قدیمی نیز استفاده کنیم. قرار دادن مبلمان به صورتی باشد که بیشترین بهره وری را از فضا داشته باشید. 

 

طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل

 

روش های طراحی مختلفی در سراسر دنیا برای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در دفاتر وکالت استفاده می شود. در دفاتر وکالت گاها حتی لازم نیست شخص حضور داشته باشد و کار تیمی از طریق سایر اعضای مجموعه روال خود را ادامه می دهد. این ایده که طراحی مناسب و موفقیت در کار با یکدیگر رابطه تنگاتنگ دارد، ایده تازه ای نیست. هرساله روند طراحی دفاتر وکالت توجه زیادی به خود جلب می کند. 

 

به منظور زیباتر شدن ساختمان هایی که از اتاق های شیشه استفاده می کنند می توان از فرش های تیره رنگ سود برد. دلیل این است شیشه باعث ورود نور بیشتر می گردد و فضا روشن می شود حال آنکه فرش تیره تضاد زیبایی به وجود می آورد و علاوه بر اینکه نور زیادی وارد فضا می شود، ساختمان زیبایی خود را نیز حفظ می کند.

ترکیب کتابخانه و مبلمان اداری فضای دفتر استراحت در طراحی دفتر وکالت، باعث می شود که علاوه بر حس آرامش به مشتریان احساس حضور در فضایی با تجربه بالا نیز القا شود. وکلا می توانند از این فضاها برای بیان نظرات و پیشنهادات به همکاران خود استفاده کنند یا زمانی که مراجعه کننده از نظر احساسی به مشکل بر می خورد، در این فضاها ادامه گفتگو را انجام دهند تا فرد حس ایمنی و راحتی بیشتری داشته باشد. با این حال نباید حس کنید که استفاده از این چنین فضاهایی رو به عقب رفتن است. به گفته بسیاری از مراجعه کنندگان زمانی که وارد این محیط می شوند نه تنها حس حضور در محیطی کلاسیک را دارند بلکه از کار حرفه ای آن دفتر وکالت نیز اطمینان حاصل می کنند. در این مکان ها کتاب های مربوط به وکالت و آنچه که مشتریان لازم دارند وجود دارد.

 

بهترین مبلمان اداری برای آرایشگاه ها چه ویژگی هایی باید داشته باشد

 

باید به این موضوع دقت داشت که مبلمان در چه فضایی قرار خواهد گرفت و چه کاربردی خواهد داشت. گاه مشتریان در پی خرید محصولی به منظور استفاده در محیط منزل هستند و گاه این امر برای محیط ادارات و اماکن عمومی انجام می گیرد. در نتیجه می توان گفت که تفاوت زیادی بین مبلمان منزل و مبلمان اداری وجود دارد. اما مبلمان اداری یکی از بهترین گزینه های مورد استفاده در سالن های آرایشی می باشد که زیبایی و جذابیت بی نظیری به طراحی داخلی این اماکن می بخشد.

 

مبلمان اداری به طور کلی به چند بخش میز کنفرانس، میز کار، صندلی اداری و مبلمان تقسیم می شود. اما سبک مبلمان اداری سبب تنوع آن می شود. مبلمان اداری اغلب به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم می شوند. مبلمان اداری مدرن دارای طراحی ویژه و به روزتری می باشد اما مبلمان اداری کلاسیک، اغلب الهام گرفته از طرح های قدیمی و پر طرفدار بوده و ظاهری ساده تر دارند.

 

ویژگی های بهترین مبلمان اداری

 

همانطور که می دانید، ویژگی مبلمان اداری تعیین کننده کیفیت و تناسب آن می باشد. از این رو می توان از این ویژگی ها، در هنگام خرید استفاده کرد. ارگونومیک بودن مبلمان، یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول است. استاندارد بودن آن نیز، مشخصه لازم دیگری است که در هنگام خرید مبلمان اداری باید به آن توجه کرد. راحتی و آسودگی کارمندان، به این دو مشخصه وابسته است.

ویژگی دیگر بهترین مبلمان اداری، استحکام و مقاومت آن است. این امر به کاربران این امکان را می دهد تا در هنگام جا به جایی، از سلامت مبلمان اطمینان کاملی داشته باشند. برای مثال، استفاده از برخی از اجزای فلزی می تواند این امر را امکان پذیر سازد. این امر به طول عمر بیشتر این نوع مبلمان نیز کمک می کند.

اما نکته مهم دیگر که در هنگام خرید صندلی و?? مبلمان اداری به آن توجه ویژه ای می شود، تطابق و هماهنگی آن با محیط کار و دکوراسیون داخلی است. دکوراسیون داخلی فضای کار می تواند نقش مهمی در انتخاب رنگ و مدل مبلمان اداری مناسب داشته باشد. بنابراین، زیبایی یکی دیگر از ویژگی های مبلمان اداری مناسب است.

 

اهمیت مبلمان اداری

 

امروزه ادارات با توجه به تعداد ارباب رجوع و میزان بودجه خود اقدام به دیزاین این محل می کنند. یکی از مهمترین قسمت هایی که نیاز مبرم به طراحی و دکوراسیون دارد محل نشستن کارمندان و مراجعه کنندگان است. استفاده از مبل اداری در این محل یکی از اولویت ها است. با تحقیقات گسترده ای که در زمینه استفاده از مبل اداری شده است محققان به این نتیجه رسیده اند که مبل های اداری بهره وری را در کارمندان اداره افزایش می دهد. با استفاده از مبل اداری مناسب و استاندارد می توان به فضا و محل کار حالتی رسمی و مدرنیته داد. برای همین است که مبل اداری برای یک اداره نقش تاثیرگذاری دارد. همچنین برای ایجاد فضایی زیبا و چشم نواز هم می توان با تغییر در نحوه چیدمان مبلمان اداری در هر محیطی و کمی تغییر در طراحی دکوراسیون اینگونه فضاها را خلق نمود.

 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ